top of page
unnamed (9).jpg
  • אבי רויזמן

סיכום משחקי סוף השבוע (מחזור 31)

על חגיגות האליפות של באיירן שימתינו לפחות מחזור נוסף, המאבק הצמוד על כרטיס לליגת האלופות, מלחמת העולם בתחתית וגם קצת כדורגל נשים. כל זאת ועוד בסיכום סוף השבוע של אבי רויזמן


השמפניות הוחזרו למקרר

על אף העובדה שפספסה הזדמנות לעשות זאת רשמית, באיירן מינכן תהיה אלופת גרמניה בפעם התשיעית ברציפות במוקדם או במאוחר. הדבר היחידי שמעסיק את אוהדי האלופה בימים אלו הוא זהות המאמן החדש (יוליאן נגלסמן) ומתי יועמדו למכירה חולצות אליפות עם חמישה כוכבים מעל הסמל. באיירן יכולה לקחת מהמשחק את חזרתו של רוברט לבנדובסקי, שגם הבקיע והתקרב עוד קצת לשיא של גרד מולר.


מיינץ, שנלחמת על חייה, קטעה רצף של שבעה הפסדים רצופים לבאיירן ורשמה נצחון יוקרתי מאין כמוהו, כזה שכנראה ישאיר אותה בליגה עונה נוספת. הכותרת המרכזית מבחינתה היא כמובן המאמן סוונסון, שמאז שמונה לתפקיד פשוט חולל פלאים בקבוצה. על פי טבלה שפורסמה השבוע, מיינץ במקום החמישי בצבירת נקודות מאז שמונה למאמן, ובמרחק לא רב מבאיירן מינכן ור.ב לייפציג.


לייפציג, שאיבדה נקודות באמצע השבוע, עשתה את שלה עם ניצחון קליל על שטוטגרט ודחתה בכך את חגיגות האליפות של באיירן. במחזור הבא תארח באיירן את בורוסיה מנשנגלדבאך בתקווה לחגוג את האליפות באיצטדיונה הביתי.


המאבק על ליגת האלופות: דורטמונד מחקה פער של שבע נקודות

עונה גדולה של וולפסבורג עלולה להסתיים במפח נפש גדול. הזאבים הפסידו לדורטמונד, על אף שזו שיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-59 והפער הגדול נמחק כמעט לגמרי. גם פרנקפורט בעטה בדלי והפסד 1:3 לבאייר לברקוזן פתח שוב את המאבק על המקומות שמובילים לליגת האלופות.


ההתעוררות של ארלינג הולאנד לקראת סיום העונה היא בשורה גדולה עבור השוורצגלאבן. הנורווגי עלה למקום השני בטבלת מלכי השערים עם 25 שערים. דורטמונד עם נצחון רביעי ברציפות בליגה ונראה שאדין טרזיץ' סוף סוף הצליח למצוא את הנוסחה הנכונה. לדורטמונד מצפים שלושה משחקים קשים מאד נגד לייפציג, מיינץ ולברקוזן. וולפסבורג (אוניון, לייפציג, מיינץ) ופרנקפורט (מיינץ, שאלקה, פרייבורג) עדיין תלויות בעצמן. על הנייר המשחקים של פרנקפורט הם הקלים ביותר ונראה שדורטמונד ו-וולפסבורג יאבקו על הכרטיס האחרון לליגה האלופות.


קלן לא מרימה ידיים

קלן לא מוותרת ונלחמת עד הרגע האחרון. שני ניצחונות מרשימים של התיישים החזירו אותם למאבק ההישרדות. להרטה אמנם שלושה משחקים חסרים, אך קלן מסתכלת על הרטה מלמעלה ונמצאת במרחק נגיעה מבילפלד וברמן, שרחוקות ממנה נקודה אחת בלבד. קלן המשיכה בדיוק איפה שהפסיקה נגד לייפציג ובהובלת מלך השערים והבישולים שלה, אונדריי דודה, התפוצצה על אוגסבורג ורשמה 3:0 כבר במחצית. אוגסבורג הצליחה לצמק ל-3:2 אבל זה היה מעט מדי ולרשימת המאמנים המפוטרים העונה נוסף גם הייקו הרליך.


ליגת הנשים: וולפסבורג מלחיצה את באיירן

במשך עונה שלמה באיירן מינכן היתה גדולה על הליגה בכמה רמות, אבל בחודש האחרון משהו במשחק ההגנה של הבוואריות נפגם והן החלו לספוג בצרורות. מי שניצלה את היכולת החלשה של הבוואריות ואת ההפסד המפתיע להופנהיים היא האלופה המכהנת מוולפסבורג, שצימקה את הפער מבנות באיירן לשתי נקודות בלבד. באיירן, שפתחה את השבוע היטב עם ניצחון 1:2 על צ'לסי בחצי גמר ליגת האלופות, תקווה לחזור לנצח בליגה ביום ראשון במשחק העונה נגד אותה וולפסבורג. בסיבוב הראשון הזאבות נכנעו לבוואריות והפסידו 1:4 במשחק בו באיירן מינכן ספגה את השער החובה הראשון שלה העונה.

39 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page