top of page
unnamed (9).jpg
  • אבי רויזמן

המבורג לאן?

אבי רויזמן מסכם את החלק הראשון של העונה של המבורג ומבקש לא לשכוח לעקוב אחרי קוטלת הענקים מהיידנהיים


עשרה מחזורים עברו מפתיחת העונה והמבורג מוצאת את עצמה במקום הרביעי המוכר, זה שסיימה בו את העונה בשנתיים האחרונות. אך בניגוד לעונות האחרונות הפעם המשבר הקבוע החל בשלב מוקדם של העונה, כך שיש לדינוזאורים זמן לתקן. ימים יגידו האם היא תצליח לשוב למסלול הנצחונות ולחזור סוף סוף לבונדסליגה. למרות שצברה רק שתי נקודות מ-15 אפשריות (אחרי 15/15 בתחילת העונה), היא במרחק שתי נקודות בלבד מהפסגה והעונה עוד צעירה וארוכה. במועדון קיוו להתאושש במחזור האחרון נגד האנובר אך המבורג נותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-25, מה שהפך את המשימה לקשה עוד יותר. למרות ההפסד מאמן דניאל ת'יון היה מרוצה יחסית, בעיקר בשל העובדה שהמבורג המשיכה לשלוט במשחק ולהגיע למצבי הבקעה טובים - רק יכולת נהדרת של מייקל אסר מנעה ממנה לכבוש.

אך עם יכולת טובה לא הולכים למכולת והמבורג זקוקה נואשות לרגל מסיימת, היא זקוקה לזימון טרודה. החלוץ היה חלק מהפתיחה הטובה כאשר כבש שמונה שערים בשישה משחקים, אך בארבעת המחזורים האחרונים כבש שער אחד בלבד וגם הוא היה מהנקודה הלבנה. היכולת הלא משכנעת שלו בחודש האחרון בהחלט משפיעה על הקבוצה, אך כמו בכל משבר, גם המשבר הנוכחי עתיד להסתיים ובמועדון מחכים שטרודה יחזור לעצמו.

צריכים לחזור לעצמם - שחקני המבורג חוגגים העונה

מבחינת מאבקי העליה יכולים אוהדי המבורג להתפלל שזה יקרה כמה שיותר מהר, ואם אפשר כבר בשבת הקרובה במשחק נגד דארמשטד הלא יציבה, שהפסידה במחזור האחרון בדיסלדורף אחרי שהוליכה פעמיים.

עוד קבוצה ששווה לעקוב אחריה במחזורים הקרובים בבונדסליגה השניה היא קוטלת הגדולות מהיידנהיים. המועדון הסימפטי שהפסיד לורדר ברמן במשחקי המבחן בעונה שעברה מחק בחודש אחד את פתיחת העונה המגומגמת שלו ועשה זאת דווקא במשחקים קשים נגד קיל, המבורג וגרויתר פירת'.


38 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page