top of page
unnamed (9).jpg
  • אילון גולד

לקראת באיירן - ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות

ביום שישי יתקיים משחק רבע גמר ליגת האלופות שיפגיש את באיירן מינכן עם ברצלונה. זהו ללא ספק המשחק הכי מעניין של רבע הגמר, שבקלות היה יכול להיות גם גמר הטורניר. למעשה, המשחק מפגיש את שתי הקבוצות היחידות אשר זכו כבר בתואר בעבר, כששאר שש הקבוצות שעוד נותרו במפעל מעולם לא זכו בגביע עם האוזניים הגדולות.


באיירן מגיעה למשחק עם מאזן מושלם בליגת האלופות העונה (שמונה ניצחונות בשמונה משחקים), כולל ניצחונות אדירים על טוטנהאם והכוכב האדום בשלב הבתים, ו-7-1 קליל בסיכום שני משחקי שמינית הגמר מול צ'לסי.

כידוע, השנה מדובר במשחק אחד בלבד, שמשוחק באצטדיון נייטרלי בליסבון ללא קהל. הסטטיסטיקה ההיסטורית מלמדת שבכל פעם שבאיירן וברצלונה נפגשו בשלב הנוק-אאוט בליגת האלופות, המנצחת מביניהן גם זכתה בגביע, דבר שבהחלט יכול להתרחש גם העונה. בפעם הקודמת שהקבוצות נפגשו (2015) דרסה ברצלונה את באיירן 3-0 בקמפ נואו במשחק הראשון, ניצחון של באיירן 3-2 בגומלין במינכן, זה לא הספיק לבווארים כדי לעלות לשלב הבא. שנתיים לפני כן כזכור, דרסה באיירן 7-0 את ברצלונה בסיכום שני המשחקים בדרך לזכייה בגביע אחרי נצחון על דורטמונד בוומבלי.

באיירן מגיעה למשחק בכושר מצוין, כאשר גם ההפסקה מאז סיום הליגה הגרמנית ועד חזרת ליגת האלופות לא עצרה את המומנטום האדום. ברצלונה מצדה אומנם עלתה לרבע הגמר אחרי ניצחון 3-1 על נאפולי בגומלין בשבוע שעבר, אולם היא לאחר איבוד האליפות בספרד ונראה שהיא תלויה בעיקר בשחקן אחד, ליונל מסי. מצדה של באיירן היא כמובן מסתמכת על היכולת הפנומנלית של רוברט לבנדובסקי, יחד עם מולר, גנאברי, דיוויס, קימיך ואחרים. השוער נוייר נראה קצת מהוסס במשחק מול צ'לסי, וצריך להיות חד מול שחקנים כמו מסי, סוארז או גריזמן, שמספיקה להם בעיטה אחת טובה כדי לכבוש.

שתי קבוצות עם חמישה גביעי אלופות בארון ילחמו על הכרטיס לחצי הגמר בדרך לגביע שישי. לאוהד הנייטרלי מצפה משחק מעניין מאוד ביום שישי הקרוב.

(תמונה: עמוד הטוויטר של באיירן מינכן)

6 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page