top of page
unnamed (9).jpg
  • אבי רויזמן

סיכום המחזור ה-11 בבונדסליגה

השבוע בבונדסליגה: מוליכה חדשה לטבלה - באייר לברקוזן. באיירן מינכן שוב מאבדת נקודות ולייפציג נצמדת אליה, דורטמונד סופגת תבוסה ומפטרת את לוסיאן פאברה. בתחתית: שאלקה מאבדת יתרון בתוספת הזמן מול עשרה שחקנים של אוגסבורג, קלן עם ניצחון חשוב אצל מיינץ.


וולפסבורג - איינטרכט פרנקפורט 1:2

הזאבים הבלתי מנוצחים המשיכו ברצף הנהדר ונצמדו לצמרת הטבלה. דווקא פרנקפורט עלתה ליתרון עם שער של באס דוסט נגד האקסית, אבל הולנדי אחר גנב את ההצגה: ווט ווגהורסט שהשלים צמד וקבע מהפך, החלוץ נמצא בכושר הטוב בקריירה עם תשעה שערים מתחילת העונה.


בורוסיה דורטמונד - שטוטגרט 5:1

הקבוצה המרעננת של שטוטגרט הגיעה לווסטפאלנשטאדיון ללא פחד וגם ללא הפסד. הגנת השוורצגלאבן הציגה ערב איום ונורא, מה שסייע לאורחים להשיג ניצחון סנסציוני. שטוטגרט פתחה היטב וחיפשה שער מהיר ולאחר 24 דקות היא גם קיבלה אותו: סילאס ואמנגיטוקה הנהדר הבקיע מהנקודה הלבנה. האורחים לא הירפו, אבל לאחר הצלה גדולה של בורקי הגיע דווקא שער השוויון: ג'ובאני ריינה הקפיץ מעל קובל והבקיע שער יפהפה.

בפתיחת המחצית השנייה השלים ואמנגיטוקה צמד והחזיר לשטוטגארט היתרון - צמד שני ברציפות לקונגולזי הלוהט, שגם הוסיף בישול לטאנגי קוליבאלי. שטוטגרט המשיכה בבליץ וגם פיליפ פורסטר וניקולס גונזאלס הצטרפו לחגיגה.

לראשונה מאז 2009 דורטמונד סופגת חמישייה בבית. לראשונה מזה שבע שנים היא רושמת שלושה הפסדי בית רצופים. נתונים עגומים שהובילו לפרידה מוקדמת מהמאמן לוסיאן פאברה.



שטוטגרט חוגגת על בורוסיה דורטמונד - תמונה: הטוויטר הרשמי של שטוטגרט


מיינץ - פ.צ. קלן 1:0

קלן ממשיכה במגמת ההתאוששות עם שלושה משחקים ללא הפסד וניצחון שני העונה. הקבוצה מהריינלאנד דילגה אל מעבר לקו האדום ורשמה ניצחון חשוב מאד בקרב התחתית. אלביס רשבצ'אי הבקיע את השער היחיד במשחק. אונדריי דודה מבשל השער ספג צהוב שני והותיר את חבריו בעשרה שחקנים.


ר.ב. לייפציג - וורדר ברמן 0:2

תקופה חלומית עבור לייפציג, עם ההעפלה הדרמטית לשמינית גמר הצ'מפיונס. החבורה של נגלסמן שיחקה היטב, שלטה במשחק ויצרה הרבה מצבי הבקעה, מרסל סביצר בפנדל ודני אולמו עם שער גדול כבשו במחצית הראשונה. לייפציג נצמדת לבאיירן עם כמות נקודות זהה.


בורוסיה מנשנגלדבאך - הרטה ברלין 1:1

משחק רב הזדמנויות בבורוסיה פארק: גלדבאך שלטה והרטה ניסתה לעקוץ במתפרצות. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הגיע איבוד כדור של זקאריה באיזור המסוכן, דארידה השאיר למתיאו גונדוזי שביט בנגיעה והבקיע שער נהדר. גלדבאך הפעילה את המכבש וחיפשה את השוויון בכל הכח עד שבריל אמבולו השיג אותו, כאשר בצד השני הרטה כמעט הבקיעה שוב וסחטה הצלות מיאן זומר. בסיום חלוקת נקודות.


אמבולו חוגג את השיוויון לגלדבאך - תמונה: הטוויטר הרשמי של מינשנגלדבאך


פרייבורג - ארמיניה בילפלד 0:2

משחק התחתית ביער השחור די סיפק את מה שציפינו ממנו: פרייבורג הפייבוריטית שלטה וניצחה בצדק בזכות שערים של וינצ'נזו גריפו בפנדל ו-וואו יאונג. עד עתה היכולת של בילפלד לא מתאימה לליגה הראשונה ובצדק היא קבורה בתחתית.


אוניון ברלין - באיירן מינכן 1:1

פתיחה מדהימה של אוניון למשחק השאירה את הבווארים בהלם: כבר בדקה הרביעית נגח גרישה פרומל את שער היתרון. באיירן השתלטה על המשחק וחיפשה את שער השוויון, אבל בצד השני השאיר משחק של האלופה את מנואל נוייר חשוף פעם אחר פעם - רק בזכות יכולת שיא שלו והחמצות ענק של טאיו אווני לא כבשה אוניון את השני.

במחצית השנייה הגיע השוויון של רוברט לבנדובסקי לאחר עבודת הכנה נהדרת של קינגסלי קומאן שנמצא בכושר שיא. בסיום חלוקת נקודות ותיקו שלישי ברציפות עבור באיירן.


פ.צ. אוגסבורג - שאלקה 2:2

המשחק נפתח עם דרמה גדולה ומדאיגה: מארק אות' ספג מכה בראשו ונפל על הדשא דומם. החלוץ פונה לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה וגרם להלם במגרש. לאחר שהמשחק חודש, דניאל קאליגיורי הבקיע את הראשון בבעיטה חופשית ולא חגג נגד האקסית, שאלקה הצליחה לחזור ואף לעלות ליתרון עם שערים של בניטו רמאן ונאסים בויאלאב. אבל השנה שאלקה פשוט לא מסוגלת לנצח: למרות שאוגסבורג שיחקה בעשרה שחקנים לאחר ההרחקה של פלוריאן נידרלכנר, הצליח מרקו ריכטר לקבוע שיוויון בתוספת הזמן.

שאלקה ממשיכה את דרכה לשבירת השיא המיתולוגי של טסמניה ברלין והיא רחוקה שני משחקים מסגירת שנה קלנדרית ללא ניצחון ליגה.

אאוגסבורג מצליחה לחזור ל-2:2 בדקה ה-90 ומונעת משאלקה נצחון ליגה ראשון - תמונה: הטוויטר הרשמי של אאוגסבורג


באייר לברקוזן - הופנהיים 1:4

המשחק שחתם את המחזור הביא עמו בשורות לצמרת: לברקוזן, שטרם הפסידה, חגגה בבית מול הופנהיים והעפילה לראש הטבלה. המחצית הראשונה היתה במעמד צד אחד בלבד וליאון ביילי הבקיע את שער המחזור כבר לאחר ארבע דקות: תרגיל בכדור קרן ובעיטה לחיבורים. טעות איומה של קרמאריץ' סידרה לביילי צמד בירידה להפסקה. במחצית השנייה כריסטוף באומגרטנר צימק, אבל לא לזמן רב: פלוריאן ווירץ ולוקאס אלאריו סגרו עניין. הופנהיים סיימה את המשחק בתשעה שחקנים לאחר שפלוריאן גריליץ' וסטפן פוש הורחקו, מונאס דאבור לא שותף.

31 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page