top of page
unnamed (9).jpg
  • אבי רויזמן

סיכום המחזור ה-12 בבונדסליגה

מחזור אמצע השבוע בבונדסליגה: לברקוזן מנצחת בדרבי, באיירן מנחילה הפסד ראשון לוולפסבורג ולייפציג עם ניצחון על הופנהיים ודאבור. כבר בסופ"ש הקרוב: מפגש צמרת מסקרן בין לברקוזן לבאיירן. בתחתית: פרייבורג בורחת עם ניצחון בשאלקה, מיינץ צוברת עוד נקודה.


איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה מנשנגלדבאך 3:3

לארס שטינדל נתן את הסיפתח לערב נהדר, כשהבקיע בבעיטה חופשית נפלאה. פרנקפורט לא נבהלה, בתוך שלוש דקות אנדרה סילבה השלים צמד וקבע מהפך, הפורטוגלי הוסיף בישול, לשער בסלאלום פנטסטי של איימן ברקוק והמארחת סגרה בליץ של עשר דקות, עם שלושה שערים. אבל הדרמה האמיתית החלה לקראת סיום המשחק. דויד אברהם הורחק בכרטיס צהוב שני והותיר את פרנקפורט בעשרה שחקנים, גלדבאך הפעילה לחץ על השער של טראפ ובתוך תוספת הזמן, שטינדל השלים שלושער ראשון בקריירה במשחק בונדסליגה וקבע את תוצאת הסיום - תיקו 3:3 משוגע.

לארס שטינדל חוגג בפרנקפורט - תמונה: הטוויטר הרשמי של לארס שטינדל


וורדר ברמן - בורוסיה דורטמונד 2:1

הבכורה של אדין טרזיץ' על הקווים של השוורצגלאבן, זימנה עבורו משחק במגרש קשה נגד יריבה קשוחה. רפאל גריירו הבקיע שער מהיר לאחר ערבוביה ברחבה אבל קווין מובאלד השווה בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה בצד השני. דורטמונד השתפרה במחצית השניה ואחרי דקות החמצות רבות זכתה בכדור עונשין אחרי טעות קשה של פבלנקה, שוערה של ברמן. מרקו רויס בעט לא טוב אבל דחק את הריבאונד פנימה והעניק ניצחון בכורה למאמן הטרי.

טרזיץ' - ניצחון בכורה



שטוטגרט - אוניון ברלין 2:2

משחק המפתיעות של העונה הבטיח וקיים. אוניון עלתה ליתרון מהיר כבר לאחר ארבע דקות משער של מרווין פרידריך. רבע שעה לסיום טאיוו אווני חשב שהוא סגר עניין עם השני של האורחת. אבל אז קיבלנו דוגמא למושג חילוף מנצח, סשה קליידז'יץ' האוסטרי, נכנס למגרש בדקה השמונים ובתוך פחות מעשר דקות הבקיע פעמיים (הצמד הראשון במדי שטוטגרט) והשאיר נקודה בבית.


הרטה ברלין - מיינץ 0:0

משחק חלש ביותר ברמה ההתקפית כאשר לראשונה מזה חמש שנים מסתיים משחק בבונדסליגה ללא אף איום למסגרת.


באיירן מינכן - וולפסבורג 1:2

הזאבים הגיעו לאליאנץ ארנה ללא הפסד העונה ועם ווחהורסט הלוהט שכובש כבר חמישה משחקים ברציפות. גם הפתיחה היתה שייכת להם, כאשר כבר לאחר חמש דקות, טעות של סאנה סידרה למקסימיליאן פיליפ את שער היתרון ושוב באיירן נקלעת לפיגור מוקדם. בהמשך חזינו במשחק מצויין ורב מצבים משני הצדדים וממש לפני הירידה להפסקה קינגסלי קומאן עם הגבהה נהדרת מצא את רוברט לבנדובסקי, שנגח את שערו ה-250 בבונדסליגה והשווה את התוצאה. חמש דקות בתוך המחצית השנייה, איבוד של וולפסבורג במרכז המגרש וכדור ארוך של בואטנג ללבנדובסקי שמשלים צמד וקובע מהפך. האורחת לא הרימה ידיים וניסתה להשוות ובדקה ה-85 מנואל נוייר רשם שתי הצלות ענק והשאיר את הנקודות בבית.


הופנהיים - ר.ב. לייפציג 1:0

ניצחון של אופי עבור החבורה של נגלסמן, שממשיכה רצף של שישה משחקי ליגה ללא הפסד. לאורך רוב דקות המשחק הקבוצה הדומיננטית היתה הופנהיים שהחמיצה שוב ושוב. אחרי מחצית ראשונה לא מדוייקת הקבוצות העלו את הרמה, אבל דוקא לייפציג עלתה ליתרון משער של יוסוף פאולסן. הופנהיים לחצה גבוה וחיפשה את השוויון, אבל ערב גדול של גולאשי מנע ממנה לכבוש.

מונאס דאבור חזר להרכב והוחלף בדקה ה-66.


פ.צ. קלן - באייר לברקוזן 4:0

לברקוזן, הקבוצה הלוהטת בליגה ובסיום המחזור גם היחידה שטרם הפסידה, ניצחה בקלילות את הדרבי המסקרן. זהו משחק שלישי ברציפות בכל המסגרות בו היא כובשת ארבעה שערים. מיצ'ל וויזר פתח את הערב עם שער מהיר בדקה השמינית, שתי דקות מאוחר יותר, מוסא דיאבי קיבל כדור מאמירי במרכז המגרש, התקדם ללא מפריע על לקו ה-16 וקבע 2:0 מוקדם. במחצית השנייה המגמה נמשכה כשהפעם דיאבי על תקן המבשל, מסירת רוחב מצויינת שלו מצאה את פטריק שיק שהבקיע את השלישי. פלוריאן וירץ, יליד קלן ופרי מחלקת הנוער של פ.צ כבש נגד מועדון נעוריו וסגר עניין בדקה ה-59. קלן שבה להפסיד אחרי שלושה משחקים ללא הפסד.


פלוריאן וירץ חוגג בדרבי



שאלקה - פרייבורג 2:0

פרייבורג עם ניצחון שמרחיק אותה מתחתית הטבלה אחרי צמד שערים של רולנד שאלאי במחצית השנייה. שאלקה ממשיכה לספור והיא כבר עם 28 משחקי ליגה ללא ניצחון.


ארמיניה בילפלד - אוגסבורג 1:0

אוגסבורג הגיעה לבילפלד עם רצף שלילי של חמישה משחקים ללא ניצחון, גם הפעם זה לא היה קל בכלל ורק שער מאוחר של ג'פרי גאיליו העניק להייקו הרליך ניצחון חשוב.

25 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page