top of page
unnamed (9).jpg
  • אבי רויזמן

סיכום משחקי סוף השבוע

המאבק על ליגת האלופות, מלחמות ההישרדות בתחתית, חילופי המאמנים וגם: מהפך בהמבורג. אבי רויזמן מסכם סופ"ש של כדורגל בגרמניה


צמרת הבונדסליגה: האם הכל סגור?

מאבק האליפות רחוק מלהיות גמור, בכל פעם שנדמה כי הגענו לנקודת השבירה מגיעה באיירן ונותנת צ'אנס נוסף ללייפציג. למרות הסיכוי התיאורטי של פרויקט השיווק לחולל סוג של סנסציה, הקרב המעניין הוא דוקא על המקום בליגת האלופות ועושה רושם שגם הוא די סגור.


המשחק המרכזי של המחזור, שהפגיש בין איינטרכט פרנקפורט לוולפסבורג, הבטיח וקיים. הנשרים נקלעו לפיגור מהיר, אבל הפכו את התוצאה וכבר הובילו 2:4, לקראת הסיום וולפסבורג צמצמה והכניסה קצת מתח לדקות האחרונות, אך בסיום ניצחון 3:4 מרשים לפרנקפורט ורק נקודה הפרש בין הקבוצות. אריק דורם, המגן הימני של פרנקפורט, הבקיע שער ליגה לראשונה מזה חמש שנים והפך לגיבור הגדול של הערב.


מי שתנסה להילחם עד הסוף על המקום הרביעי, היא בורוסיה דורטמונד שכמעט איבדה נקודות בשטוטגרט. השוורצגלאבן קיבלו שער ניצחון בדקה השמונים מרגליו של אנגסטר קנאוף הצעיר וניצחו 3:2. אבל מה נגיד על הבצורת של ארלינג הולאנד? הנורווגי יצא אל פגרת הנבחרות עם צמד נפלא בקלן, אבל מאז לא מצליח למצוא את הרשת וכמה שהוא חסר לדורטמונד.


המחזור הבא עשוי להשפיע רבות על סיכוייה של דורטמונד להשתחל לרביעייה הראשונה. וולפסבורג תארח את באיירן מינכן, פרנקפורט תתארח אצל מנשנגלדבאך ודורטמונד תשחק למחרת נגד ורדר ברמן.


תחתית הבונדסליגה: מארבע תצא אחת

מאבקי התחתית נכנסים לישורת האחרונה. פ.צ. קלן, ארמיניה בילפלד, הרטה ברלין ומיינץ נאבקות ראש בראש על הזכות להישאר עונה נוספת בליגה. בשבת התארחה מיינץ בקלן למשחק קריטי, קלן התגברה על פיגור מוקדם ואלייס שקירי העלה אותה ליתרון בדקה ה-61, אבל מיינץ של החודשים האחרונים היא קבוצה אחרת לחלוטין. בדקה ה-91 לאונרדו בריירו קבע מהפך דרמטי והעניק ניצחון 3:2 לאורחים. קלן שירדה מתחת לקו האדום, פיטרה את המאמן מרכוס גיסדול. מיינץ תמשיך במסע ההירואי שלה ותארח את הרטה למשחק עונה נוסף בתחתית.


משחק הכיסאות

משחק הכיסאות הגיע גם לבונדסליגה, אחרי ההודעה הרשמית על המעבר של מרקו רוזה לדורטמונד בקיץ הקרוב, הודיעה מנשנגלדבאך כי אדי הוטר יחליף אותו בתפקיד. הוטר, ויתר על החוזה בפרנקפורט שככל הנראה תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות ובחר לאמן את הסייחים שבמקרה הטוב ישחקו בליגה האירופית, למרות זאת יש לציין כי מנשנגלדבאך מציגה ארגון מסודר יותר עם שאיפות גבוהות יותר ביחס לפרנקפורט, כבר בשבת הקרובה יפגוש הוטר את קבוצתו לעתיד. מי יודע אולי טרזיץ' יעשה את הדרך לפרנקפורט וישלים את הגלגל, אולי בכלל מרכוס גיסדול? גם שמו של ראלף רגניק נקשר לפרנקפורט.


מהפך בהמבורג

עונת הכדורגל שחווים תושבי המבורג, כאילו נלקחה מתוך תסריט. בשלב מסויים היה נראה כי המבורג עושה את הדרך חזרה לבונדסליגה, בעוד זנקט פאולי נראתה כיורדת בטוחה לליגה השלישית אך הרבה מים זרמו בנהר האלבה מאז תחילת העונה. המבורג חוותה משברים, פאולי שבה מהקבר והפער ביניהן עומד על תשע נקודות בלבד כשאנחנו אחרי 28 מחזורים. ביום שישי המבורג רשמה עוד נקודת שפל עם הפסד ביתי לדארמשטאדט מהתחתית, פאולי רשמה ניצחון שלישי ברציפות מול ארצגבירגה אוהה. העונה ההזויה הזו עוד יכולה לקבל תפנית נוספת, אם פאולי תצליח להשתחל למאבקי הפלייאוף.

25 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page