top of page
unnamed (9).jpg
  • טל זמשטיין

הקיץ של הרטה ברלין

אנחנו ממשיכים עם פרויקט פתיחת העונה שלנו - והפעם, טל זמשטיין עם הקיץ של הרטה ברלין


בהרטה ברלין רוצים להגיע לליגת האלופות - לטווח הקצר זו המטרה של המועדון מעיר הבירה הגרמנית ובכדי להפוך את החלום הזה למציאות גייסה הרטה ברלין את המשקיע לארס וינדהורסט, שהזרים למועדון כ-375 מליון אירו בעונה האחרונה. אך העונה האחרונה של הרטה ברלין הוכיחה לכל בר דעת שכסף לא קונה הצלחה, ולמרות הכסף הגדול פותחת הרטה את העונה הקרובה אחרי עונה מטלטלת שכללה את החלפתם של שלושה מאמנים (ארבעה בסה"כ). לבסוף קיבל ברונו לאבאדייה את המושכות וגם הצליח להוציא את העגלה מן הבוץ לקראת סיום העונה הקודמת ובעקבות ההצלחה היחסית יקבל את הקרדיט גם בעונה הקרובה ובעצם את ההזדמנות להכין את הקבוצה בכדי להתחיל עונה בצורה אידיאלית.

לארס וינדהורסט (במרכז) - הזרים כ-375 מליון אירו למועדון בעונה האחרונה (תמונה: האתר הרשמי של הרטה ברלין)

שלד האימון שהביא עימו יורגן קלינסמן הוחלף (אלכסנדר נורי וקופקה) ואנשיו של לאבאדייה מקבלים אמון מלא גם ממיכאל פריץ, שבעצם החלפת שלושת המאמנים הראה חולשה ניהולית ולכן כרגע מאוד מחוייב (בינתיים בצדק) ללאבאדייה.


בהרטה בונים על שחקני הבית הצעירים מיטלשטאדט, מאייר ונגאקאם (שהצטרף לאחרונה לסגל הבוגרת), והם ישחקו תפקיד מרכזי. בקבוצה מקווים שהעונה הם יעשו את הצעד קדימה ויתמכו בכוכבים שמסביבם. גם בעמדת השוער מתכננים את העתיד ושבולוב הגיע לאחר תקופה נהדרת בפרייבורג כדי להחליף את יארשטיין שעשה קריירה נהדרת בהרטה אבל מזדקן.


רשימת השחקנים החדשים המלאה: לוקאס טוסאר (ליון), אונדריי דודה (חוזר מהשאלה בנוריץ'), דיובאיסו זאפויק (כרונינגן), אלכס שבולוב (פרייבורג), דיישאון רדאן (חוזר מהשאלה בכרונינגן), נילס קורבר (חוזר מהשאלה באוסנברוק)


מהצד השני נפרדת הרטה משלושה שחקנים שסימלו את עונותיה האחרונות: איביסביץ, קאלו וסקלברד. שני הראשונים גם כשרונות ענקיים בסוף הקריירה. מה שאולי מסמל את היציאה מעידן הבינוניות ושחקנים בשלהי הקריירה והתקווה שכוכבים כמו לוקבאקיו, קוניה ופיונטק יובילו את הקבוצה למקומות טובים יותר. בהרטה גם נפרדו מלאזאר סאמארידזיץ', שחקן הקישור הצעיר, הטכני ובעל יכולת מסירה יוצאת הדופן חתם ממש הבוקר בראזנבלשפורט לייפציג.


רשימת העוזבים המלאה: ודאד איביסביץ (שאלקה), פר סקלברד (רוזנבורג), אלכס אסווין (ללא קבוצה), סלומון קאלו (בוטאפוגו), תומאס קראפט (פרש), מרקו גרוייץ (חזר לליברפול מהשאלה), מריוס וולף (חזר לדורטמונד מהשאלה), דניס סמארש (סט. פאולי), פסקל קופקה (נירנברג)


המטרה של הרטה ברלין מאז כניסתו של וינדהורסט לעניינים היא לשחק באופן קבוע בליגת האלופות, אך בהרטה לא קופצים מעל הפופיק. הרטה מכוונת העונה למקומות 5-6, והגעה לליגת האלופות עדיין איננה נראית ריאלית כרגע. מקום בליגה האירופאית מנגד חייב להיות בהישג יד.

81 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page