top of page
unnamed (9).jpg
  • תמונת הסופר/תאדם להב

בבונדסליגה עובדים על החזרת הקהל למגרשים

בבונדסליגה עובדים על חזרת הקהל למגרשים. ארבעה קבוצות בונדסליגה כבר הכינו תוכניות מפורטות בכדי לאפשר לחלק מהאוהדים לחזור לאיצטדיון


לפי מידע שהגיע לידי עיתון הבילד, בורוסיה דורטמונד, באיירן מינכן, פ.צ קלן ורזנבלשפורט לייפציג מפתחות תוכנית להחזרת הקהל למגרשים. בלייפציג אפילו קיבלו אישור ראשוני מהעירייה.


לפי התוכנית תותר כניסה של בין שליש לחצי מתפוסת האיצטדיון כשליד כל אוהד ישאר מקום פנוי. בלייפציג למשל מדובר על 20,000 אוהדים שיוכלו לחזור ליציעים (50% מסך התכולה באיצטדיון), בדורטמונד מדובר על 28,000 אוהדים (1/3 מסך התכולה). דורטמונד סצפיצית תעמוד בפני אתגר נוסף שכן מספר המנויים שלה עומד על 55,000.


בהתאחדות ובקבוצות נוטים לוותר על כרטיסים פרסונלים מחשש שסצינות האוהדים בגרמניה יפצחו במחאות על צעדים שכאלה. על מסיכות ההתאחדות לא תוותר והאוהדים יאלצו לעטות מסיכה לאורך כל המשחק. מכירה של משקאות תותר אך מי מהאוהדים שרוצה לאכול יאלץ לעשות זאת בביתו. בראשית התוכנית לא תותר ההגעה של קהל חוץ.


גם כל נושא ההגעה למגרש זוכה להתייחסות בתוכנית: לפי המסמכים ההגעה בתחבורה ציבורית תוגבל ואוהדים יתבקשו להגיע עם רכבם הפרטי או עם אופניים.

15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page