top of page
unnamed (9).jpg
  • תמונת הסופר/תאדם להב

גומלין משחקי המבחן - היידנהיים נגד ורדר ברמן

ורדר ברמן תצא היום להיידנהיים כשהיא יודעת שיש לה הרבה מה להפסיד. היידנהיים תנסה להעפיל לראשונה בתולתודיה לבונדסליגה.


בתחילתה של המאה לא היו ל-50,000 תושבי היידנהיים ציפיות גדולות מקבוצת הכדורגל המקומית שלהם. אחרי הכל הקבוצה עלתה בעונת 2003/04 מהליגה השישית לליגה החמישית, בעונת 2007/08 היא השלימה עליה נוספת לליגה הרביעית ובדיוק כמו בהופעת האורח שלה באליאנס ארינה במהלך העונה שעברה, בגביע נגד באיירן מינכן - היידנהיים לא עושה לעצמה הנחות ואחרי עונה אחת בלבד בליגה הרביעית המאתגרת, מצאה את עצמה הקבוצה בליגה השלישית ובכדורגל המקצועני. 5 עונות בליגה השלישית הספיקו לה ובסיום עונת 2013/14 עלתה לליגה השניה ומאז היא שם, כבר 6 עונות ברציפות.


על העיירה הגרמנית הטיפוסית, שמוקפת בנופים עוצרי נשימה, משקיף מבצר נאה שמזוהה מאוד עם העיר. מועדון הכדורגל מארח את משחקיו באיצטדיון הכי גבוה בליגות המקצועניות (550 מטר מעל פני הים) ובעונה הבאה ייתכן שיגיעו לשם קבוצות בונדסליגה אגדיות.


כל מה שבהיידנהיים צריכים לעשות בכדי לשחק בבונדסליגה בעונה הבאה זה לנצח היום את ורדר ברמן, שנלחמת בעצמה על הכנסות של 50 מליון אירו, שעשויים ללכת לאיבוד במידה והקבוצה תנשור לליגה השניה. בברמן יודעים שהם חייבים תיקו רב שערים או נצחון, אחרת הם עשויים למצוא את עצמם בצרות.


היידנהיים נגד ורדר ברמן, משחק הגומלין של משחקי המבחן, היום בשעה 21:30 (שעון ישראל)

5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page