top of page
unnamed (9).jpg
  • אילון גולד

פרננדו קארו: "רוצים להפסיק לאבד שחקנים לדורטמונד"

יו"ר באייר לברקוזן, פרננדו קארו, התראיין ל"בילד" וסיפר על המטרות של קבוצתו לעונות הקרובות

יו"ר באייר לברקוזן, פרננדו קארו, התייחס היום בראיון ל'בילד' לשאיפות של המועדון שלו לשנים הקרובות, ובעיקר לרצון של הקבוצה לזכות בתארים ולא לאבד את שחקני המפתח שלה ליריבות לליגה.


קארו אמר בראיון כי המטרה של לברקוזן היא "להיות תמיד ברשימת המועמדות לזכייה בתואר. אנחנו רוצים להתחרות על תארים. בעונות הקרובות אנחנו לא רק רוצים להיות חלק מהטורניר, אלא גם לזכות בתארים".

"לא מדובר רק על כסף, אלא גם על הצלחה. השחקנים צריכים להשתכנע שהם יכולים לזכות פה במשהו. אולם אם שחקן ירצה לעבור לאחד מעשרת המועדונים הגדולים ביבשת, נצטרך לחיות עם זה"

קארו הסביר שבשביל לעשות זאת צריך להחזיק את הכוכבים בקבוצה ליותר זמן, ולא למכור אותם: "לא מדובר רק על כסף, אלא גם על הצלחה. השחקנים צריכים להשתכנע שהם יכולים לזכות פה במשהו. אולם אם שחקן ירצה לעבור לאחד מעשרת המועדונים הגדולים ביבשת, נצטרך לחיות עם זה".


קארו הדגיש כי בורוסיה דורטמונד, אליה עברו כמה שחקנים בולטים בלברקוזן כמו יוליאן בראנדט, גונזלו קאסטרו ועומר טופראק, אינה נכללת ברשימה. הוא הדגיש: "אנחנו צריכים להפסיק לאבד שחקנים למועדונים כמו דורטמונד".

קארו נשאר ריאלי וסיכם את דבריו באומרו כי "אנחנו לא שייכים לקבוצה של המועדונים הגדולים באירופה, אבל להיות בין 16 המועדונים המובילים זו מטרה שלנו, ואנחנו צריכים לעבוד קשה בשביל להגשים אותה".

11 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page