top of page
unnamed (9).jpg
  • אבי רויזמן

כריסטיאן קולווטר ממיס את הכפור בהיידנהיים

כריסטיאן קולווטר ממיס את הכפור בהיידנהיים, הכירו את החלוץ הכי לוהט בליגה


מי החלוץ הטוב ביותר בליגה השנייה? בתחילת העונה התשובה היתה ללא ספק זימון טרודה, סרדאר דורשון או ברנמיר הראגוטה. כריסטיאן קולווטר לעומת זאת, סביר להניח שלא היה נכלל ברשימה. החלוץ הגרמני (24) שהצטרף להיידנהיים מהליגה השלישית, פתח את העונה הראשונה שלו בבונדסליגה השניה בצורה פנטסטית תוך שהוא הבקיע שמונה שערים ומבשל שלושה נוספים והוא שני בטבלת מלכי השערים רק לזימון טרודה (9).


בתקופה זו, בה שורר קור מקפיא בכל האיזור, דואג קולווטר לחמם את האווירה בהיידנהיים. הקבוצה לא נוצחה בשלושת המשחקים האחרונים, הרבה בזכות כושר ההבקעה שלו שהיה שווה למועדון שישה שערים ושני בישולים בשלושת המשחקים האחרונים.


קולווטר, יליד העיר בון, גדל במחלקת הנוער של פ.צ. קלן ושיחק גם בקבוצת המילואים שלה. בהמשך עבר לקייזרסלאוטרן, במדיה שיחק במשך שנתיים, בהן כבש 26 שערים. בקיץ רכשה אותו היידנהיים תמורת 750 אלף יורו ובנתיים נראה שקולווטר עומד בציפיות. העונה אמנם נפתחה בצורה מעט מגומגמת אך ככל שחולף הזמן הוא משפר את המספרים שלו: במשחק האחרון הבקיע שלושער, בזה שלפניו צמד ובזה שלפניו שער ושני בישולים.


"הראינו אופי ומנטליות, הדרך בה נלחמנו היתה מדהימה, אני גאה בקבוצה. יש לנו חבורה מצויינת ואנו מודעים ליכולות שלנו", את הדברים האלו אמר לאחר הניצחון 2:3 בחוץ על המבורג במחזור האחרון. המבורג אמנם הובילה 2:0, אבל קולווטר השיב עם שלושער והיה האחראי הבלעדי למהפך והניצחון.


ביום שישי הקרוב תצא היידנהיים למשחק חוץ קשה במיוחד, נגד מוליכת הטבלה והקבוצה הלוהטת בליגה, גרויתר פירת'. אם לשפוט על פי כושר ההבקעה של קולווטר שחקני ההגנה של פירת' בהחלט צריכים להיות מודאגים.



43 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page